Internet, IT, SEO, Finanse, Design w przystępny sposób

Strona główna > Reklama > Papier Firmowy

Papier Firmowy

Poniedziałek 22 lipca 2013, przez admin

Na papierze firmowym powinno się prowadzić korespondencję handlową, windykacyjną z klientami, drukować faktury za produkty lub usługi na przygotowanym szablonie, papier firmowy można dawać kontrahentom do prowadzenia notatek na spotkaniach. Efektownie zaprojektowany na pewno będzie zapamiętany, a wtedy Twoja firma będzie pierwszą, która przyjdzie kontrahentowi na myśl gdy będzie potrzebował usług z Twojej branży. Papier firmowy to ważny element, który znakomicie może kształtować wizerunek firmy. Tylko musi być do tego zaprojektowany. Wiele firm zapomina o firmowym papierze, a przecież dzięki niemu można wspaniale utrwalać nazwę firmy czy rozprzestrzeniać nazwę marki.

Na papierze firmowym powinno znaleźć się logo firmy, adres strony internetowej, godziny otwarcia, informacje o usługach itp. Mogą się tam znaleźć szczegółowe dane teleadresowe oraz (w przypadku spółek z o.o.) dane o KRS czy o kapitale zakładowym. Odpowiednie rozmieszczenie elementów graficznych pozwoli na to, by dany konkretny dokument rzucał się w oczy nawet w stercie innych dokumentów, a w efekcie został jeszcze mocniej zapamiętany. Zanim zamówisz efektowny projekt skutecznego papieru firmowego zapoznaj się z przykładami takich, między innymi, realizacji firmy Laboratorium Sztuki Pi.