Internet, IT, SEO, Finanse, Design w przystępny sposób

Strona główna > Pozycjonowanie > Mocna strona - o co chodzi?

Mocna strona - o co chodzi?

Poniedziałek 8 lipca 2013, przez admin

Nie ma jak to mocna strona, popularna i odwiedzana przez ogromną rzeszę internautów. Pytanie tylko jak tego dokonać, kiedy w internecie pełno podobnych stron, zawierających podobne treści i choć może gorszych ale niestety bardziej popularnych. Jak sprawić by kawałek z tego internetowego torta trafił na naszą stronę? Jak sprawić by internauta wpisując w wyszukiwarce popularne zapytanie znalazł w wynikach adres Twojej strony? Katalogi stron oparte na skryptach typu qlweb nie wiele pomogą.

Jeśli ktoś obiecuje Ci, że umieści jednym ruchem myszki Twoją stronę w tysiącach katalogów i nagle stanie się popularna, to lepiej się obudź … nie ma takiej możliwości. Pozycjonowanie stron, bo tak nazywamy proces promocji jej w wyszukiwarkach, jest skomplikowanym i czasochłonnym zajęciem. Specjaliści SEO znaleźli sposób na to by uczynić Twoją stronę bardziej popularną.

Teraz każdy może popularyzować swoją stronę internetową pisząc ciekawe, powiązane z nią artykuły tematyczne, zawierające w treści linki. Technika ta została nazwana Presell Page i jest obecnie bardzo popularną formą promocji stron, głównie dzięki popularności jaką zyskały blogi i narzędzia typu WordPress. Z powodzeniem zastąpiły one tradycyjne katalogi stron internetowych.

Pamiętać jednak należy o zasadach, których lamanie nie przyniesie nikomu korzyści. Absolutnie nie wolno publikować w wielu katalogach tego samego artykułu. Kopiowanie i wklejanie nie doprowadzi Waszej strony na szczyt, wręcz przeciwnie. Więc pamiętaj - artykuł musi być unikalny, nie powtarzalny. Do artykułu musisz podlinkować z innych stron, tak by umocnić znajdujące się w nim linki.

Bardzo ważne jest również przestrzeganie zasad administratora bloga, co do długości tekstu, ilości zawartych w nim linków i innych kwestii opisanych przez niego. Zwykle w tekście można zamieścić od 2 do 3 linków, a artykuł nie powinien być zbyt krótki i zawierać min. od 800 do 1000 znaków.