Internet, IT, SEO, Finanse, Design w przystępny sposób

Strona główna > Biznes > Jak uzyskać zgodę na newsletter?

Jak uzyskać zgodę na newsletter?

Poniedziałek 10 lutego 2014, przez admin

Newsletter to e-mail marketing, w którym liczy się jasność – opiera się, inaczej inaczej niż e-mailing, nie tylko na dorozumianej zgodzie, ale wprost na zamówieniu. Dla kogoś nasza komunikacja marketingowa jest tak ważna, że chce ją otrzymywać dobrowolnie.
By więc komunikacja marketingowa mogła się odbyć nie przez e-mailing, ale właśnie przez newsletter trzeba zrobić wszystko, co, bez nachalnego namawiania, da się zrobić, by taką zgodę otrzymać. Trzeba przekonać, że newsletter jet wartościowy.

By klient nie był zdziwiony, co otrzyma, wart dać mu podgląd na jakiś przykładowy e-mail marketing z poprzednich rozsyłek. Komunikacja marketingowa zyskuje na takim działaniu, klient nie będzie się domyślał – tylko zobaczy, na co może liczyć, co może go spotkać.

Oprócz takiej ilustracji warto dać potrzebne informacje – jaka będzie częstotliwość wysyłki, ile razy w roku (miesiącu?) można się spodziewać, że newsletter przyjdzie.
Można przewidzieć jakieś specjalne promocje dla tych, którzy korzystają z newslettera. I to też trzeba zaznaczyć przy zapisach.