Internet, IT, SEO, Finanse, Design w przystępny sposób

Strona główna > Na Luzie > Dieta redukcyjna

Dieta redukcyjna

Środa 27 maja 2015, przez MarcinB

Odchudzanie w wielu przypadkach może przybrać formę niemalże jakiejś obsesji. Oczywiście, jeśli liczymy na sukces w tej materii, musimy koniecznie uzbroić się w cierpliwość. Jednakże w tym miejscu chcemy pójść krok dalej i skupić się na rzeźbieniu swojej sylwetki. Mówimy, zatem o sytuacji, w której już odnieśliśmy pewien sukces, już osiągnęliśmy pożądaną wagę, nie mamy nadwagi, a tym bardziej nie jesteśmy osobami otyłymi. Nasz styl życia jak najbardziej możemy określić mianem fit, nasza codzienność to zdrowa dieta, zajęcia fitness, aerobik, inna forma aktywności fizycznej, dobre samopoczucie i radość z codzienności, z małych codziennych przyjemności. Mowa o sytuacji, w której chcemy postawić przed sobą nowe cele.

Cele do zrealizowania

Oczywiście mogą być bardzo różne, ale jednym z nich na pewno może być wyrzeźbienie naszej sylwetki. Oczywiście w tym celu nie możemy rezygnować z aktywności fizycznej, nie możemy zaprzestać określonej diety. W tym miejscu właśnie należy zapytać o tę dietę. Aby nadal móc powiedzieć o sobie, że jesteśmy fit, aby nadal móc podtrzymać określoną dietę, aby móc utrzymać szczupłą sylwetkę, aby móc ją wymodelować, możemy między innymi zastosować dietę redukcyjną. Jest to oczywiście jedna z możliwości, jedna z propozycji, aczkolwiek na pewno jedna z najlepszych propozycji. Dieta redukcyjna nie jest przeznaczona dla osób, które chcą się odchudzać, ale dla tych, którzy chcą utrzymać szczupłą sylwetkę i ją dodatkowo wymodelować. To dieta dla osób, które chcą podtrzymać bardzo dobry stan swojego zdrowia. Nie możemy oczywiście zapomnieć o aktywności fizycznej, ale skupmy się na samej diecie. Jej podstawą jest to, aby spożywać pięć posiłków w ciągu dnia.

Dieta a żywność

Co jednak należy spożywać? Między innymi możemy w tym miejscu wskazać na takie produkty jak chudy ser, chude mleko, jajka, chude mięso, ryż, kasza, chude wędliny, olej słonecznikowy, olej rzepakowy, olej sojowy, marchew, kalafior, buraki, ziemniaki, fasolka szparagowa czy też zielona sałata. To oczywiście tylko wybrane propozycje, które jednak obrazują w przybliżeniu to, co powinniśmy w tejże diecie spożywać. Ważne jest to, aby w każdym dziennym posiłku był zawarty błonnik, aby były obecne węglowodany z niskim indeksem glikemicznym oraz około dziesięciu gram tłuszczu. Na pewno też należy unikać tłustych mięs, wędlin, grubych kasz, tłustych ryb, żółtego sera, topionego sera, razowego pieczywa, smalcu, śmietany, boczku, smażonych ziemniaków czy też tłustych ciast.

Tak jak w przypadku potraw zalecanych, tak i tutaj podaliśmy tylko wybrane produkty obrazujące to, czego w diecie redukcyjnej należy zdecydowanie unikać. Dieta redukcyjna jest jedną z tych, o których możemy z pewnością powiedzieć, że są bardzo skuteczne. Dlatego też bardzo jest ona popularna i bardzo chętnie stosowana głównie przez kobiety. Jest to doskonałe uzupełnienie zajęć aerobiku, zajęć fitness, doskonałe wspomaganie bardzo dobrego wyglądu, uzyskania ciekawej rzeźby swojej sylwetki. Jest to dieta, która oczywiście jest również jak najbardziej bezpieczna dla naszego zdrowia.

Źródła:
http://fit-news.pl/
http://centrumpr.pl/artykul/przydomowy-basen,70353.html